Xarxes socials, 2n part

402797_276747092435675_1163679211_n

Tal i com us vàrem comentar l’altre dia, hi ha molts tipus de xarxes socials. Vàrem estar parlant del facebook i del twitter, i avui parlarem del blog.

El blog és una eina que et permet interactuar amb els visitants, ja que el fet que els vostres seguidors puguin fer comentaris, us servirà per poder millor el vostre negoci, si s’escau. . També podríem dir que és un complement a la pàgina web, però amb la diferència que la web el contingut és estàtic, per tan, és molt més difícil arribar al nostre públic objectiu.

Un blog ha de tenir una constància d’innovació i creativitat, per aconseguir despertar l’interès dels seguidors, donar consells, punts de vistes i temes d’interès general, però sempre dins els paràmetres dels nostres coneixements.

Us donem algunes raons de la importància de tenir un blog:

– Permet informar d’una manera immediata les novetats de l’empresa

– Millora el posicionament (posicionament d’internet)

– Ajuda a captar nous lectors i interactuar amb ells

– Facilita la comunicació cap al mercat

– Dona una bona imatge de l’empresa

– Fidelització dels clients

En conclusió: El blog és un mitjà afectiu de Markèting per les empreses.

Deixa un comentari